• Steentjes Makelaars en Verzekeringen heeft zich als shirtsponsor verbonden aan zondaghoofdklasser Longa ’30. Het van oorsprong Lichtenvoordse familiebedrijf, dat ook vestigingen heeft in Groenlo, Eibergen en Ruurlo, prijkt de komende drie seizoenen op de achterkant van het oranje-witte shirt van het eerste elftal. De eigenaren Wout en Rik Steentjes zijn in het verre verleden zelf ook als voetballer actief geweest voor Longa ’30, Wout als degelijke verdediger/middenvelder en Rik als watervlugge aanvaller.

    Vorig jaar werd bekend dat Seesing Flex en Tenten Solar na afloop van dit seizoen zouden stoppen als respectievelijk hoofdsponsor en shirtsponsor. De afgelopen periode is de Businessclub Stichting Vrienden van Longa ’30, verantwoordelijk voor sponsoring en commerciële zaken, actief geweest om te zoeken naar waardige opvolgers. Steentjes Makelaars en Verzekeringen zal op het wedstrijdshirt de plek van Tenten Solar innemen. Zij was al als Leeuwsponsor verbonden aan de Businessclub van Longa ’30 en verstevigt hiermee haar binding met de club.

    Longa ’30 is erg blij met deze nieuwe verbintenis, zeker in deze lastige coronatijd waarin de bal tot ieders teleurstelling nauwelijks heeft gerold. Komende maand hoopt de club ook haar nieuwe hoofdsponsor te kunnen presenteren.

    De broers Rik en Wout Steentjes